Πάσχα: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού στις online αγορές των καταναλωτών

Data
May 13, 2024

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προχώρησε σε ανάλυση της online αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα (21/4-5/5/2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο 1-16/4/2023). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού έφτασε τα 63€, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν τα Κινητά Τηλέφωνα (258€ κατά μέσο όρο)  και τα Sneakers (76€ μ.ο), ενώ μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αγορών σημειώθηκε στην κατηγορία Αντηλιακά (75,48%) με τα κινητά τηλέφωνα να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα της τάξεως του 32%. 

Παράλληλα με την αύξηση στην μέση τιμή καλαθιού, αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα (αύξηση κατά 21,43%), γεγονός που καταδεικνύει την στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Αξίζει να σημειωθεί ότι αύξηση της τάξεως του 17% σχεδόν παρατηρήθηκε και στον αριθμό των επισκέψεων στο Skroutz App, δηλώνοντας σαφώς την στροφή των καταναλωτών και στις on-the-go αγορές. 

Δόσεις για όλους και για τις Πασχαλινές αγορές 

H υψηλότερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 29 Απριλίου (Μεγάλη Δευτέρα), κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές της τελευταίας στιγμής, κάνοντας χρήση υπηρεσιών όπως το Express Delivery. 

αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα (αύξηση κατά 21,43%), γεγονός που καταδεικνύει την στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές.

 

Η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, με τους ίδιους να κάνουν χρήση αυτών για τις Πασχαλινές τους αγορές όπως δείχνουν τα στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” που προσφέρει το Skroutz, για “ακριβές” παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα τα 340€ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής, πραγματοποίησαν αγορές αξίας 50€ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 56€ κατά μέσο όρο.

Ανάλογη ανάλυση της online αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών έγινε και για το έτος 2023, την οποία μπορείτε να την βρείτε εδώ. 

Σχετικά Άρθρα
Skroutz-Skroutz: Επένδυση σε νέες αποθήκες στον Ασπρόπυργο
Partners
Mar 28, 2024

Skroutz: Επένδυση σε νέες αποθήκες στον Ασπρόπυργο

Η υπηρεσία Fulfilled by Skroutz αποκτά μεγαλύτερη δυναμική ενισχύοντας τη δυνατότητα των εμπόρων για μεγαλύτερη επιχειρησιακή ανάπτυξη.
Skroutz-Skroutz: Δωρεάν υπηρεσία ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών
Marketplace
Mar 20, 2024

Skroutz: Δωρεάν υπηρεσία ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών

Με κάθε αγορά ηλεκτρικής συσκευής από το Skroutz, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν υπηρεσία ανακύκλωσης της παλιάς συσκευής σε συνεργασία με την Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε.
Skroutz-Express Παράδοση το Σάββατο από την Skroutz
Marketplace
Mar 6, 2024

Express Παράδοση το Σάββατο από την Skroutz

Η Express Παράδοση το Σάββατο, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να παραλάβουν το Σάββατο τις παραγγελίες που έχουν καταχωρήσει μέχρι την Παρασκευή στις 15:00.
Όλα τα άρθρα