Ανακάλυψε ιστορίες που θα
σε εμπνεύσουν.
Μέσα από τη φωνή των ανθρώπων μας, “μπες” στα γραφεία μας, γνώρισε την κουλτούρα μας και μάθε τι κάνει κάθε ομάδα του Skroutz.
Αξίζει να ακούσεις


S03 E03
Skroutz Values: The story so far
Πώς δημιουργήθηκαν οι αξίες της Skroutz; Και γιατί είναι τόσο σημαντικές; Πότε καταγράφηκαν επίσημα για πρώτη φορά;

S03 E02
Skroutz Interview: Prep Tips
Η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, και ο Χρήστος Νίτσας, People Manager και engineer, συμμετέχουν σε ένα γρήγορο γύρο ερωτήσεων, αποκαλύπτοντας πώς προετοιμάζονται οι managers για το hiring και τα εργαλεία που προσφέρει η ομάδα PeopleOps.

S03 E01
Owning my Performance
Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead, μας μιλά για το ownership mindset και τους μηχανισμούς που το κάνουν πραγματικότητα.

S02 E17
Mobile App First: Από την ιδέα…στην εφαρμογή
Η ομάδα του Mobile θυμάται τα πιο σημαντικά projects που έφεραν εις πέρας και θέτει τους επόμενους στόχους που θα αντιμετωπίσουν παλιοί και νέοι developers!

S02 E16
Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;
Τι συμβαίνει από τη στιγμή που ένα προϊόν καταχωρείται στο Skroutz; Από που αντλούν τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες οι Content editors; Γνωρίστε την ομάδα content!

S02 E15
Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημα
Ποια είναι τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αγοράς; Τι νέο υπάρχει στις τάσεις; Και πόσο ανταποκρίνεται η σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών;

S02 E14
Marketing: το brand, οι καμπάνιες & η ομάδα
Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα Marketing μας εξηγεί τι κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό όλων των επικοινωνιακών ενεργειών της εταιρείας, αλλά και το πώς το brand ξανασυστήνεται ως ολοκληρωμένο marketplace.

S02 E13
BI & Analytics: Τα δεδομένα πίσω από τις αποφάσεις
Σε αυτό το επεισόδιο ακούμε τις ομάδες Business Intelligence (BI) και Product Analytics, που μαζί λειτουργούν ως ‘αναλυτές’ της Skroutz.

S02 E12
Partners: Καλλιεργώντας επιτυχημένες συνεργασίες
Το δίκτυο συνεργατών της Skroutz αποτελείται από χιλιάδες καταστήματα. Η ομάδα Partners αναλαμβάνει την εύρεση των νέων συνεργατών και στηρίζει τη γρήγορη ανάπτυξή τους!

S02 E11
Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστών
Η συμπεριφορά των χρηστών στην πλατφόρμα του Skroutz.gr δημιουργεί πολύτιμες πληροφορίες και συμπεράσματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα η εμπειρία του χρήστη.

S02 E10
Operations: οι διαδικασίες που κινούν τη Skroutz
Οι ομάδες που αποτελούν τα Skroutz Operations αφορούν τρεις βασικούς πυλώνες της εταιρείας: το εμπορικό τμήμα, τις παραγγελίες μέσω Marketplace, και τη γενική στρατηγική πορεία όλων των τμημάτων!

S02 E09
Platform teams: Backend ασφάλεια και συντήρηση στο E-commerce
Οι έξι ομάδες που ανήκουν στο τμήμα Platform είναι οι πυλώνες που στηρίζουν τις εκατομμύρια σελίδες του Skroutz.gr!

S02 E08
Skroutz Last Mile: H πορεία ενός πακέτου
Η Skroutz έχει πλέον δικό της courier service, για όσες αγορές γίνονται μέσω του marketplace της. Το όνομα της νέας υπηρεσίας; Skroutz Last Mile!

S02 E07
Content Engineering: Πρωτότυπα εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου
Τι δουλειά έχουν ο Sherlock Holmes, o Vito Corleone και ο Richie Rich στη Skroutz; Η απάντηση δίνεται σε αυτό το επεισόδιο από την ομάδα Content Engineering!

S02 E06
Partners Platform: Δουλεύοντας με τα χιλιάδες καταστήματα της Skroutz
Η ομάδα Partners Platform συζητά για τη βοήθεια που δίνουν στον δικό τους “τελικό χρήστη”, τους συνεργάτες, και για την εκπαίδευση χιλιάδων εμπόρων με φυσικά καταστήματα στη χρήση του E-commerce!

S02 E05
Growth: Χτίζοντας τη δημοφιλέστερη ελληνική ιστοσελίδα με πειράματα και SEO
Πώς έφτασε το Skroutz.gr να βρίσκεται ανάμεσα στις δημοφιλέστερες ελληνικές ιστοσελίδες; Την απάντηση δίνουν δύο μέλη της ομάδας Growth, ο Γιώργος Κατσιάμπας, Head of Engineering & SEO και ο Γιάννης Μακρίδης, Product Manager.

S02 E04
Marketplace Services: Από τις 500 παραγγελίες σε δεκάδες χιλιάδες τη μέρα
Η ομάδα Marketplace Services αναπτύσσει συστήματα και αυτοματοποιήσεις που διευκολύνουν τις αγορές και προτείνουν τις πιο συμφέρουσες επιλογές στον χρήστη!

S02 E3
Discovery: Πώς γίνεται η μεγάλη εξερεύνηση στο Skroutz;
Σε αυτό το επεισόδιο συναντάμε την ομάδα Discovery, που ασχολείται με το ταξίδι κάθε χρήστη πλατφόρμα του Skroutz!