Αξίζει να ακούσεις

Skroutz-The Skroutz Way of FeedbackPeople
S03 E08

The Skroutz Way of Feedback

Η ανατροφοδότηση ανοίγει έναν κόσμο διαφόρων και διαφορετικών οπτικών, μας βελτιώνει, μας βοηθάει να εξελιχθούμε και λειτουργεί ως βασική προϋπόθεση για την επιτυχία!
Skroutz-Skroutz Water Cooler StoriesPeople
S03 E07

Skroutz Water Cooler Stories

Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα θυμάται διάφορες αστείες στιγμές και κλείνει το 18ο έτος της Skroutz σε χριστουγεννιάτικο κλίμα!
Skroutz-HR: The UnmaskingPeople
S03 E06

HR: The Unmasking

Σήμερα βάζουμε στο μικροσκόπιο το τμήμα People Ops της κάθε εταιρείας και μπαίνουμε στα "παπούτσια" ενός HR professional.
Skroutz-Skroutz Engineering Diary : the onboardingEngineering
S03 E05

Skroutz Engineering Diary : the onboarding

Το επεισόδιο αυτο σηματοδοτεί την αρχή του 'Skroutz Engineering Diary".
Skroutz-Internal Mobility at SkroutzCulture
S03 E04

Internal Mobility at Skroutz

Πόσο σημαντικό είναι το Internal Mobility στη Skroutz και γιατί; Τι υποστήριξη θα λάβεις και ποιοί είναι οι άνθρωποι που θα σε κατευθύνουν σε αυτή σου την προσπάθεια;
Skroutz-Skroutz Values: The story so farPeople
S03 E03

Skroutz Values: The story so far

Πώς δημιουργήθηκαν οι αξίες της Skroutz; Και γιατί είναι τόσο σημαντικές; Πότε καταγράφηκαν επίσημα για πρώτη φορά;
Skroutz-Skroutz Interview: Prep TipsPeople
S03 E02

Skroutz Interview: Prep Tips

Η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, και ο Χρήστος Νίτσας, People Manager και engineer, συμμετέχουν σε ένα γρήγορο γύρο ερωτήσεων, αποκαλύπτοντας πώς προετοιμάζονται οι managers για το hiring και τα εργαλεία που προσφέρει η ομάδα PeopleOps.
Skroutz-Owning my PerformancePeople
S03 E01

Owning my Performance

Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead, μας μιλά για το ownership mindset και τους μηχανισμούς που το κάνουν πραγματικότητα.
Skroutz-Mobile App First: Από την ιδέα…στην εφαρμογήProduct
S02 E17

Mobile App First: Από την ιδέα…στην εφαρμογή

Η ομάδα του Mobile θυμάται τα πιο σημαντικά projects που έφεραν εις πέρας και θέτει τους επόμενους στόχους που θα αντιμετωπίσουν παλιοί και νέοι developers!
Skroutz-Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;Teams
S02 E16

Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;

Τι συμβαίνει από τη στιγμή που ένα προϊόν καταχωρείται στο Skroutz; Από που αντλούν τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες οι Content editors; Γνωρίστε την ομάδα content!
Skroutz-Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημαTeams
S02 E15

Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημα

Ποια είναι τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αγοράς; Τι νέο υπάρχει στις τάσεις; Και πόσο ανταποκρίνεται η σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών;
Skroutz-Marketing: το brand, οι καμπάνιες & η ομάδαTeams
S02 E14

Marketing: το brand, οι καμπάνιες & η ομάδα

Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα Marketing μας εξηγεί τι κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό όλων των επικοινωνιακών ενεργειών της εταιρείας, αλλά και το πώς το brand ξανασυστήνεται ως ολοκληρωμένο marketplace.
Skroutz-BI & Analytics: Τα δεδομένα πίσω από τις αποφάσειςTeams
S02 E13

BI & Analytics: Τα δεδομένα πίσω από τις αποφάσεις

Σε αυτό το επεισόδιο ακούμε τις ομάδες Business Intelligence (BI) και Product Analytics, που μαζί λειτουργούν ως ‘αναλυτές’ της Skroutz.
Skroutz-Partners: Καλλιεργώντας επιτυχημένες συνεργασίεςTeams
S02 E12

Partners: Καλλιεργώντας επιτυχημένες συνεργασίες

Το δίκτυο συνεργατών της Skroutz αποτελείται από χιλιάδες καταστήματα. Η ομάδα Partners αναλαμβάνει την εύρεση των νέων συνεργατών και στηρίζει τη γρήγορη ανάπτυξή τους!
Skroutz-Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστώνTeams
S02 E11

Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστών

Η συμπεριφορά των χρηστών στην πλατφόρμα του Skroutz.gr δημιουργεί πολύτιμες πληροφορίες και συμπεράσματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα η εμπειρία του χρήστη.
Skroutz-Operations: οι διαδικασίες που κινούν τη SkroutzOperations
S02 E10

Operations: οι διαδικασίες που κινούν τη Skroutz

Οι ομάδες που αποτελούν τα Skroutz Operations αφορούν τρεις βασικούς πυλώνες της εταιρείας: το εμπορικό τμήμα, τις παραγγελίες μέσω Marketplace, και τη γενική στρατηγική πορεία όλων των τμημάτων!
Skroutz-Platform teams: Backend ασφάλεια και συντήρηση στο E-commerceProduct
S02 E09

Platform teams: Backend ασφάλεια και συντήρηση στο E-commerce

Οι έξι ομάδες που ανήκουν στο τμήμα Platform είναι οι πυλώνες που στηρίζουν τις εκατομμύρια σελίδες του Skroutz.gr!
Skroutz-Skroutz Last Mile: H πορεία ενός πακέτουLast Mile
S02 E08

Skroutz Last Mile: H πορεία ενός πακέτου

Η Skroutz έχει πλέον δικό της courier service, για όσες αγορές γίνονται μέσω του marketplace της. Το όνομα της νέας υπηρεσίας; Skroutz Last Mile!