Αξίζει να ακούσεις

Skroutz-Skroutz Values: The story so farPeople
S03 E03

Skroutz Values: The story so far

Πώς δημιουργήθηκαν οι αξίες της Skroutz; Και γιατί είναι τόσο σημαντικές; Πότε καταγράφηκαν επίσημα για πρώτη φορά;
Skroutz-Skroutz Interview: Prep TipsPeople
S03 E02

Skroutz Interview: Prep Tips

Η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, και ο Χρήστος Νίτσας, People Manager και engineer, συμμετέχουν σε ένα γρήγορο γύρο ερωτήσεων, αποκαλύπτοντας πώς προετοιμάζονται οι managers για το hiring και τα εργαλεία που προσφέρει η ομάδα PeopleOps.
Skroutz-Owning my PerformancePeople
S03 E01

Owning my Performance

Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead, μας μιλά για το ownership mindset και τους μηχανισμούς που το κάνουν πραγματικότητα.
Skroutz-Mobile App First: Από την ιδέα…στην εφαρμογήProduct
S02 E17

Mobile App First: Από την ιδέα…στην εφαρμογή

Η ομάδα του Mobile θυμάται τα πιο σημαντικά projects που έφεραν εις πέρας και θέτει τους επόμενους στόχους που θα αντιμετωπίσουν παλιοί και νέοι developers!
Skroutz-Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;Teams
S02 E16

Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;

Τι συμβαίνει από τη στιγμή που ένα προϊόν καταχωρείται στο Skroutz; Από που αντλούν τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες οι Content editors; Γνωρίστε την ομάδα content!
Skroutz-Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημαTeams
S02 E15

Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημα

Ποια είναι τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αγοράς; Τι νέο υπάρχει στις τάσεις; Και πόσο ανταποκρίνεται η σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών;
Skroutz-Marketing: το brand, οι καμπάνιες & η ομάδαTeams
S02 E14

Marketing: το brand, οι καμπάνιες & η ομάδα

Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα Marketing μας εξηγεί τι κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό όλων των επικοινωνιακών ενεργειών της εταιρείας, αλλά και το πώς το brand ξανασυστήνεται ως ολοκληρωμένο marketplace.
Skroutz-BI & Analytics: Τα δεδομένα πίσω από τις αποφάσειςTeams
S02 E13

BI & Analytics: Τα δεδομένα πίσω από τις αποφάσεις

Σε αυτό το επεισόδιο ακούμε τις ομάδες Business Intelligence (BI) και Product Analytics, που μαζί λειτουργούν ως ‘αναλυτές’ της Skroutz.
Skroutz-Partners: Καλλιεργώντας επιτυχημένες συνεργασίεςTeams
S02 E12

Partners: Καλλιεργώντας επιτυχημένες συνεργασίες

Το δίκτυο συνεργατών της Skroutz αποτελείται από χιλιάδες καταστήματα. Η ομάδα Partners αναλαμβάνει την εύρεση των νέων συνεργατών και στηρίζει τη γρήγορη ανάπτυξή τους!
Skroutz-Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστώνTeams
S02 E11

Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστών

Η συμπεριφορά των χρηστών στην πλατφόρμα του Skroutz.gr δημιουργεί πολύτιμες πληροφορίες και συμπεράσματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα η εμπειρία του χρήστη.
Skroutz-Operations: οι διαδικασίες που κινούν τη SkroutzOperations
S02 E10

Operations: οι διαδικασίες που κινούν τη Skroutz

Οι ομάδες που αποτελούν τα Skroutz Operations αφορούν τρεις βασικούς πυλώνες της εταιρείας: το εμπορικό τμήμα, τις παραγγελίες μέσω Marketplace, και τη γενική στρατηγική πορεία όλων των τμημάτων!
Skroutz-Platform teams: Backend ασφάλεια και συντήρηση στο E-commerceProduct
S02 E09

Platform teams: Backend ασφάλεια και συντήρηση στο E-commerce

Οι έξι ομάδες που ανήκουν στο τμήμα Platform είναι οι πυλώνες που στηρίζουν τις εκατομμύρια σελίδες του Skroutz.gr!
Skroutz-Skroutz Last Mile: H πορεία ενός πακέτουLast Mile
S02 E08

Skroutz Last Mile: H πορεία ενός πακέτου

Η Skroutz έχει πλέον δικό της courier service, για όσες αγορές γίνονται μέσω του marketplace της. Το όνομα της νέας υπηρεσίας; Skroutz Last Mile!
Skroutz-Content Engineering: Πρωτότυπα εργαλεία διαχείρισης περιεχομένουProduct
S02 E07

Content Engineering: Πρωτότυπα εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου

Τι δουλειά έχουν ο Sherlock Holmes, o Vito Corleone και ο Richie Rich στη Skroutz; Η απάντηση δίνεται σε αυτό το επεισόδιο από την ομάδα Content Engineering!
Skroutz-Partners Platform: Δουλεύοντας με τα χιλιάδες καταστήματα της SkroutzTeams
S02 E06

Partners Platform: Δουλεύοντας με τα χιλιάδες καταστήματα της Skroutz

Η ομάδα Partners Platform συζητά για τη βοήθεια που δίνουν στον δικό τους “τελικό χρήστη”, τους συνεργάτες, και για την εκπαίδευση χιλιάδων εμπόρων με φυσικά καταστήματα στη χρήση του E-commerce!
Skroutz-Growth: Χτίζοντας τη δημοφιλέστερη ελληνική ιστοσελίδα με πειράματα και SEOProduct
S02 E05

Growth: Χτίζοντας τη δημοφιλέστερη ελληνική ιστοσελίδα με πειράματα και SEO

Πώς έφτασε το Skroutz.gr να βρίσκεται ανάμεσα στις δημοφιλέστερες ελληνικές ιστοσελίδες; Την απάντηση δίνουν δύο μέλη της ομάδας Growth, ο Γιώργος Κατσιάμπας, Head of Engineering & SEO και ο Γιάννης Μακρίδης, Product Manager.
Skroutz-Marketplace Services: Από τις 500 παραγγελίες σε δεκάδες χιλιάδες τη μέραTeams
S02 E04

Marketplace Services: Από τις 500 παραγγελίες σε δεκάδες χιλιάδες τη μέρα

Η ομάδα Marketplace Services αναπτύσσει συστήματα και αυτοματοποιήσεις που διευκολύνουν τις αγορές και προτείνουν τις πιο συμφέρουσες επιλογές στον χρήστη!
Skroutz-Discovery: Πώς γίνεται η μεγάλη εξερεύνηση στο Skroutz;Product
S02 E3

Discovery: Πώς γίνεται η μεγάλη εξερεύνηση στο Skroutz;

Σε αυτό το επεισόδιο συναντάμε την ομάδα Discovery, που ασχολείται με το ταξίδι κάθε χρήστη πλατφόρμα του Skroutz!