Skroutz Black Friday Report 2022

Marketplace
Dec 6, 2022

Black Friday Report: Σχεδόν στα ίδια επίπεδα ο όγκος των παραγγελιών, αλλά με αυξημένη μέση τιμή του καλαθιού σε σχέση με το 2021.


Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει το Black Friday Report 2022, μία αποτίμηση της online αγοραστικής κίνησης στο skroutz. Το report αυτό αποτελεί μια μελέτη για το πώς κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών. Επιπλέον καταδεικνύει τις κατηγορίες προϊόντων πού επιλέχθηκαν περισσότερο, αλλά και τις οικογένειες προϊόντων στις οποίες αξιοποίησαν τις προσφορές στο έπακρο.


Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz, εντυπωσιακή αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz. Η αύξηση που σημειώθηκε άγγιξε το  38,84% σε σύγκριση με το 2021. Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 25,01% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή.  Ενώ μόλις το 9,32% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την εβδομάδα 13-17 Νοεμβρίου.


Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια. Ενώ ο όγκος παραγγελιών φέτος άγγιξε σχεδόν τις 600.000. Αξίζει να σημειωθεί ότι 1 στις 4 παραγγελίες (25% του συνόλου των παραγγελιών) παραδόθηκε σε κάποιο από τα 500 Skroutz points διαθέσιμα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτή την επιλογή παραλαβής. Ένας τρόπος παράδοσης που έχει ενταχθεί πλήρως στην αγοραστική συμπεριφορά του χρήστη.

Κατηγορίες προϊόντων 

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς.  Βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων. Ωστόσο, η κατηγορία «Υγεία και Ομορφιά» είχε τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος (πρώτη θέση με ποσοστό 23,40%). Ως προς τις κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές, η πρώτη θέση ανήκει στην κατηγορία «Παιδικά φορέματα».

Δόσεις για όλους 


Το καινούργιο πρόγραμμα Δόσεις για όλους κέντρισε το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Κατάφεραν δηλαδή να αξιοποίησουν τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής και τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα αυτή υπηρεσία της Skroutz. Πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της Black Friday, παρατηρήθηκε αύξηση του τζίρου της τάξεως του 10% για αγορές μέσω του προγράμματος “Δόσεις για Όλους” σε σχέση την εβδομάδα 14/11 με 20/11, την ακριβώς προηγούμενη της Black Friday εβδομάδας δηλαδή.

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα στοιχεία της Black Friday εδώ.

Σχετικά Άρθρα
Skroutz-Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία πώλησης προϊόντων από τους χρήστες του Skroutz 
Marketplace
Feb 20, 2024

Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία πώλησης προϊόντων από τους χρήστες του Skroutz 

Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημοσιεύουν αγγελίες πωλήσεων και να αγοράζουν προϊόντα από άλλους χρήστες εύκολα, γρήγορα και με την ασφάλεια του Skroutz.
Skroutz-Skroutz Black Friday Report 2023
Data
Dec 4, 2023

Skroutz Black Friday Report 2023

Skroutz Black Friday Report 2023: Αύξηση της μέσης τιμής του καλαθιού αγορών μέσω Skroutz κατά 21,52% σε σύγκριση με το 2022.
Skroutz-Skroutz: η Black Friday φέτος διαρκεί σχεδόν ένα μήνα 
Marketplace
Nov 1, 2023

Skroutz: η Black Friday φέτος διαρκεί σχεδόν ένα μήνα 

Ένας μήνας "Black Friday" γεμάτος προσφορές στο Skroutz από σήμερα μέχρι και την Cyber Monday
Όλα τα άρθρα