Skroutz Black Friday Report 2022

Marketplace
Dec 6, 2022

Black Friday Report: Σχεδόν στα ίδια επίπεδα ο όγκος των παραγγελιών, αλλά με αυξημένη μέση τιμή του καλαθιού σε σχέση με το 2021.


Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει το Black Friday Report 2022, μία αποτίμηση της online αγοραστικής κίνησης στο skroutz. Το report αυτό αποτελεί μια μελέτη για το πώς κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών. Επιπλέον καταδεικνύει τις κατηγορίες προϊόντων πού επιλέχθηκαν περισσότερο, αλλά και τις οικογένειες προϊόντων στις οποίες αξιοποίησαν τις προσφορές στο έπακρο.


Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz, εντυπωσιακή αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz. Η αύξηση που σημειώθηκε άγγιξε το  38,84% σε σύγκριση με το 2021. Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 25,01% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή.  Ενώ μόλις το 9,32% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την εβδομάδα 13-17 Νοεμβρίου.


Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια. Ενώ ο όγκος παραγγελιών φέτος άγγιξε σχεδόν τις 600.000. Αξίζει να σημειωθεί ότι 1 στις 4 παραγγελίες (25% του συνόλου των παραγγελιών) παραδόθηκε σε κάποιο από τα 500 Skroutz points διαθέσιμα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτή την επιλογή παραλαβής. Ένας τρόπος παράδοσης που έχει ενταχθεί πλήρως στην αγοραστική συμπεριφορά του χρήστη.

Κατηγορίες προϊόντων 

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς.  Βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων. Ωστόσο, η κατηγορία «Υγεία και Ομορφιά» είχε τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος (πρώτη θέση με ποσοστό 23,40%). Ως προς τις κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές, η πρώτη θέση ανήκει στην κατηγορία «Παιδικά φορέματα».

Δόσεις για όλους 


Το καινούργιο πρόγραμμα Δόσεις για όλους κέντρισε το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Κατάφεραν δηλαδή να αξιοποίησουν τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής και τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα αυτή υπηρεσία της Skroutz. Πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της Black Friday, παρατηρήθηκε αύξηση του τζίρου της τάξεως του 10% για αγορές μέσω του προγράμματος “Δόσεις για Όλους” σε σχέση την εβδομάδα 14/11 με 20/11, την ακριβώς προηγούμενη της Black Friday εβδομάδας δηλαδή.

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα στοιχεία της Black Friday εδώ.

Σχετικά Άρθρα
Skroutz-Η Skroutz χορηγός του Reflect Festival 2024 στην Κύπρο
Jun 14, 2024

Η Skroutz χορηγός του Reflect Festival 2024 στην Κύπρο

Το Reflect είναι μια γιορτή πρωτοποριακών ιδεών, διαφορετικών πολιτισμών και ιδεών που διαμορφώνουν το μέλλον.
Skroutz-Νέα συνεργασία της Skroutz με την Klarna για το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους»
Marketplace
Jun 13, 2024

Νέα συνεργασία της Skroutz με την Klarna για το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους»

Το Skroutz προχωρά σε συνεργασία με την Klarna για την ενίσχυση του προγράμματος «Δόσεις για όλους». Στόχος της συνεργασίας είναι η αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές μέσω Skroutz επιλέγοντας τις ευέλικτες λύσεις πληρωμών της Klarna και χωρίς κόστος υπηρεσίας.
Skroutz-Συνεργασία Alpha Bank και Skroutz για το Πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» 
Marketplace
May 28, 2024

Συνεργασία Alpha Bank και Skroutz για το Πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» 

H Alpha Bank και το Skroutz προσφέρουν επιτόκιο 0% και 3 δόσεις για παραγγελίες από €50 έως €300, και επιτόκιο 0% και 6-12 δόσεις για παραγγελίες από €300 έως €1.000.
Όλα τα άρθρα