Η δυναμική του e-commerce μέσα από τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών

Partners
Mar 22, 2023

Το πρώτο συνέδριο της Skroutz για το μέλλον και τη δυναμικη του e-commerce ,  είχε ως  στόχο να ενημερώσει για τις τελευταίες εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου σε Ελλάδα και εξωτερικό. Επιπλέον, να μοιραστεί δεδομένα για τις τάσεις και τις ευκαιρίες που έρχονται αλλά και να παρουσιάσει τις λύσεις που η Skroutz προσφέρει ήδη στους συνεργάτες τους.

Ο αριθμός των συνεργατών πλέον ανέρχεται στις περίπου 8.000 εμπόρους. Αριθμός που προέκυψε ύστερα από απόφαση της εταιρείας να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τους ποιοτικούς αλλά και τους ποσοτικούς κανόνες για το τι χρειάζεται από έναν συνεργάτη για να πετύχει μέσω της πλατφόρμας. Οι ενεργοί έμποροι συμβάλλουν στο να παρέχει η Skroutz στους χρήστες μία ακόμα καλύτερη εμπειρία.  Ενώ παράλληλα δημιουργείται και μια δέσμευση από τους συνεργάτες ότι θα επενδύσουν και στην περαιτέρω ανάπτυξη τους μέσω Σκρουτζ. 

Η δυναμική του e-commerce 

Οι τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και η δυναμική του e-commerce φαίνεται από τα στοιχεία που μοιράστηκαν οι ομιλητές του συνεδρίου Φάνης Βαχάρης, Head of Digital Automations & Partner της Omnicliq και η Βάλια Αρανίτου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του τμήματος Κοινωνιολογίας, ΕΚΠΑ και Διευθύντρια του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝ.ΕΜ.Υ) της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (Ε.Σ.Ε.Ε.) αντίστοιχα. Μέχρι το 2026 μία στις τέσσερις λιανικές πωλήσεις θα γίνονται online, ενώ το 2040 υπολογίζεται ότι το 95% όλων των αγορών θα γίνεται online. 

Επιπλέον η νέα γενιά των καταναλωτών, Generation Z, σε ποσοστό 64% εμπιστεύονται τις αξιολογήσεις προϊόντων και υπηρεσιών από ανεξάρτητους καταναλωτές, σκιαγραφώντας τη σημασία του shopping community. Κάτι που τόνισε και ο κ. Χατζηγεωργίου, CEO Skroutz στην αρχή του συνεδρίου ότι μαζί με τους εμπόρους και την κοινότητα των 2 εκατ. ενεργών χρηστών μπορούμε να χτίσουμε ένα “shopping community”. Για την αξία των δεδομένων και πως μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε για την αύξηση πωλήσεων και λήψη αποφάσεων σε μία επιχείρηση, μίλησε και ο Παναγιώτης Γκεζερλής, Ιδρυτής και Πρόεδρος του Convert Group. 

Η εξέλιξη της πλατφόρμας του Skroutz

Για την εξέλιξη και το μέλλον της πλατφόρμας μίλησαν ο Μάνος Ευθυμίου, Commercial Director, Skroutz, και η Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial Partners Division, Skroutz. Ο κ.Ευθυμίου ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «Οι νέες δυνατότητες που δίνουμε στους συνεργάτες μας δημιουργούν ένα περιβάλλον εμπορίου που επαναπροσδιορίζει την αγοραστική εμπειρία. Οι καταναλωτές μέσα από την πλατφόρμα μας μπορούν να ανακαλύψουν τα καλύτερα προϊόντα για τις ανάγκες τους και να τα αγοράσουν με τον πιο εύκολο και ασφαλή τρόπο. Ενώ οι εμπορικοί μας συνεργάτες αποκτούν πρόσβαση σε ένα εξαιρετικά ενεργό καταναλωτικό κοινό μέσω του οποίου διευρύνουν εντυπωσιακά τις δυνατότητες των καταστημάτων τους και αυξάνουν την κερδοφορία τους». 

Δεν έλειψαν και οι λύσεις που προσφέρει η πλατφόρμα στους εμπόρους δια στόματος Μιχάλη Καρυπίδη, Fulfilled By Skroutz, Operations Manager, ο οποίος μίλησε για την υπηρεσία Fulfilled by Skroutz και τις καθημερινές δυσκολίες που επιλύονται με αυτήν. Ενώ η Έλενα Μπαρμποπούλου, Product Manager, παρουσίασε τις λύσεις προώθησης και διαφήμισης που έχουν στη διάθεσή τους οι έμποροι και κάποια success stories που καταδεικνύουν τη χρησιμότητα του Skroutz σαν διαφημιστικό εργαλείο.

Σχετικά Άρθρα
Skroutz-Skroutz Partners workshops για την ανάπτυξη των συνεργατών μας
Jun 20, 2024

Skroutz Partners workshops για την ανάπτυξη των συνεργατών μας

Το Skroutz συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη των συνεργατών του για τη βελτίωση της απόδοσης τους.
Skroutz-Η Skroutz χορηγός του Reflect Festival 2024 στην Κύπρο
Jun 14, 2024

Η Skroutz χορηγός του Reflect Festival 2024 στην Κύπρο

Το Reflect είναι μια γιορτή πρωτοποριακών ιδεών, διαφορετικών πολιτισμών και ιδεών που διαμορφώνουν το μέλλον.
Skroutz-Νέα συνεργασία της Skroutz με την Klarna για το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους»
Marketplace
Jun 13, 2024

Νέα συνεργασία της Skroutz με την Klarna για το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους»

Το Skroutz προχωρά σε συνεργασία με την Klarna για την ενίσχυση του προγράμματος «Δόσεις για όλους». Στόχος της συνεργασίας είναι η αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές μέσω Skroutz επιλέγοντας τις ευέλικτες λύσεις πληρωμών της Klarna και χωρίς κόστος υπηρεσίας.
Όλα τα άρθρα