Skroutz Black Friday Report 2023

Data
Dec 4, 2023

Skroutz Black Friday Report 2023: Ένα μήνα διήρκησαν οι προσφορές για τους καταναλωτές φέτος με τη μέση τιμή του καλαθιού αγορών να αυξάνεται κατά 21,52%.

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει το Black Friday 2023 Report, έναν απολογισμό του πώς κινήθηκαν οι αγορές των καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday, ποιες κατηγορίες προϊόντων επιλέχθηκαν περισσότερο, αλλά και σε ποιες οικογένειες προϊόντων οι χρήστες αξιοποίησαν στο έπακρο τις προσφορές και τις εκπτώσεις.

Φέτος η Black Friday διήρκησε στο Skroutz σχεδόν ένα μήνα και στόχος ήταν όχι μόνο να συγκεντρωθούν όλες οι προσφορές σε μία μόνο σελίδα, αλλά να μπορούν οι καταναλωτές να βρουν αποκλειστικές εκπτώσεις και προσφορές από μεγάλα brands. Παράλληλα, μια σειρά ενεργειών σχεδιασμένες από το Skroutz, πρόσφερε στους καταναλωτές ευκολίες πληρωμών όπως δόσεις (με ή και χωρίς πιστωτική), αλλά και προωθητικές ενέργειες, διευκολύνοντας έτσι τις συναλλαγές την περίοδο αυτή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz, αύξηση παρατηρήθηκε στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz κατά 21,52% σε σύγκριση με το 2022. Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 22,78% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,39% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα από την Black Friday. Η κατηγορία «Μόδα» παρουσίασε το υψηλότερο ποσοστό προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα (36,44%).

Κατηγορίες προϊόντων & Black Friday Wishlist 

Ο όγκος των προϊόντων που πωλήθηκαν από την πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασε τις 620.000, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Υγεία-Ομορφιά» σημείωσαν τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος, ενώ οι κατηγορίες «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» ήταν οι πιο δημοφιλείς ως προς τις επισκέψεις χρηστών.

Για πρώτη φορά, η Skroutz παρουσίασε την “Black Friday Wishlist” ώστε να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή. Με την ενέργεια αυτή κάθε φορά που οι χρήστες της πλατφόρμας πρόσθεταν προϊόντα στα “Αγαπημένα” τους, αυτά έμπαιναν αυτόματα και στη λίστα “Black Friday Wishlist”. Το Skroutz συγκέντρωσε τα προϊόντα αυτά, εντόπισε εκείνα που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των χρηστών και  επικοινώνησε με τα συνεργαζόμενα καταστήματα πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές.

Δείτε εδώ τα 10 πιο δημοφιλή προϊόντα που προστέθηκαν στις “Black Friday Wishlist” και το Skroutz πέτυχε την πτώση της τιμής τους σε συνεργασία με τα καταστήματα της πλατφόρμας.

Τέλος, οι καταναλωτές φαίνεται πως έχουν αγκαλιάσει τα Skroutz Point και δείχνουν εμπιστοσύνη σε αυτή την επιλογή παραλαβής. Οι παραδόσεις που έγιναν κατά την περίοδο της Black Friday σε ένα Skroutz Point σημείωσαν αύξηση κατά 108,94%, γεγονός που οφείλεται στην ευελιξία που προσφέρουν στους καταναλωτές, στην αύξηση του αριθμού Skroutz Point και στην αύξηση των πόλεων που είναι πλέον διαθέσιμα.

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα στοιχεία της Black Friday εδώ.

 

Σχετικά Άρθρα
Skroutz-Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία πώλησης προϊόντων από τους χρήστες του Skroutz 
Marketplace
Feb 20, 2024

Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία πώλησης προϊόντων από τους χρήστες του Skroutz 

Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημοσιεύουν αγγελίες πωλήσεων και να αγοράζουν προϊόντα από άλλους χρήστες εύκολα, γρήγορα και με την ασφάλεια του Skroutz.
Skroutz-Skroutz: Πως κινήθηκαν οι εορταστικές online αγορές φέτος
Data
Jan 8, 2024

Skroutz: Πως κινήθηκαν οι εορταστικές online αγορές φέτος

Στα 67€ διαμορφώθηκε το μέσο καλάθι στις φετινές εορταστικές online αγορές των καταναλωτών.
Skroutz-Skroutz: η Black Friday φέτος διαρκεί σχεδόν ένα μήνα 
Marketplace
Nov 1, 2023

Skroutz: η Black Friday φέτος διαρκεί σχεδόν ένα μήνα 

Ένας μήνας "Black Friday" γεμάτος προσφορές στο Skroutz από σήμερα μέχρι και την Cyber Monday
Όλα τα άρθρα