Skroutz: Πως κινήθηκαν οι εορταστικές online αγορές φέτος

Data
Jan 8, 2024

Στα 67€ διαμορφώθηκε το μέσο καλάθι στις φετινές εορταστικές online αγορές των καταναλωτών.

Το Skroutz κατέγραψε την online αγοραστική κίνηση κατά τη φετινή εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων (10-22/12/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (11-23/12/2022). Φέτος οι εορταστικές online αγορές στο Skroutz Marketplace αυξήθηκαν κατά 28% σε σχέση με την ίδια περίοδο κατά το προηγούμενο έτος ενώ η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 18/12, κατά την οποία το ύψος των παραγγελιών ξεπέρασε τις 45.000.

Η μέση τιμή του καλαθιού στο Skroutz Marketplace κατά το εξεταζόμενο διάστημα έφτασε τα 67€, παρουσιάζοντας αύξηση 8,51% σε σχέση με πέρυσι. Ως προς τις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν οι καταναλωτές, τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις σημείωσε η κατηγορία «Ανδρικές μπλούζες» (108,58%), δείχνοντας την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στην κατηγορία Μόδα του Skroutz.

Η λίστα με τις top 10 κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο 2023 περιλαμβάνει:

  1. Θήκες Κινητών
  2. Κινητά Τηλέφωνα
  3. Ειδικά Συμπληρώματα Διατροφής
  4. Βιταμίνες
  5. Επιτραπέζια Παιχνίδια
  6. Bluetooth Handsfree
  7. Κρέμες Προσώπου
  8. Sneakers
  9. Προστασία Οθόνης Κινητών
  10. Παιχνίδια Lego

Αξιοσημείωτο είναι ότι και για τις εορταστικές online αγορές οι καταναλωτές επέλεξαν shopping on-the-go με αγορές μέσω του Skroutz app και τις επισκέψεις στο app να αυξάνονται κατά 24,5%. Την ίδια στιγμή, αύξηση της τάξεως του 40% σε σχέση με την περσινή περίοδο παρατηρείται και για τις Express παραδόσεις μέσω Skroutz, με τις παραδόσεις μέσω Skroutz Last Mile, να αυξάνονται κατά 54%. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι παραγγελίες που έφυγαν από τις αποθήκες της Skroutz (Fulfilled by Skroutz) για την περίοδο των εορτών αυξήθηκαν κατά 236% σε σχέση με την ίδια περίοδο τον προηγούμενο χρόνο.  

Τέλος, αναφορικά με τον προτεινόμενο τρόπο πληρωμής, η μέση τιμή ανά παραγγελία των καταναλωτών που έπελεξαν πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” (Buy Now, Pay Later) άγγιξε τα 380€, ενώ οι καταναλωτές που προχώρησαν σε πληρωμή με Google και Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 52€ και 58€ κατά μέσο όρο αντίστοιχα.

Ανάλυση για την αγοραστική κίνηση για την περίοδο του Πάσχα 2023 μπορεί να βρεθεί εδώ. 

Σχετικά Άρθρα
Skroutz-Πάσχα: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού στις online αγορές των καταναλωτών
Data
May 13, 2024

Πάσχα: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού στις online αγορές των καταναλωτών

Αύξηση 9,04% σημείωσε η κατηγορία Πασχαλινές λαμπάδες ως προς τις πωλήσεις σε σύγκριση με πέρυσι.
Skroutz-Skroutz Black Friday Report 2023
Data
Dec 4, 2023

Skroutz Black Friday Report 2023

Skroutz Black Friday Report 2023: Αύξηση της μέσης τιμής του καλαθιού αγορών μέσω Skroutz κατά 21,52% σε σύγκριση με το 2022.
Skroutz-Καλοκαιρινές εκπτώσεις 2023: Αύξηση μέσου καλαθιού κατά 24,44%
Data
Sep 14, 2023

Καλοκαιρινές εκπτώσεις 2023: Αύξηση μέσου καλαθιού κατά 24,44%

Το υψηλότερο μέσο ποσοστό έκπτωσης σημειώθηκε στις οικογένειες κατηγοριών Μόδα, Παιδικά-Βρεφικά και Τεχνολογία.
Όλα τα άρθρα